jag gillar dramboi

hejsan, blev ju upp tidigt idag och släppa ut hästarna och dona i stallet, åkte på hoppträning för tina i lisselhaga, gick fint faktiskt, det var roligt :) blev mycket lydnad idag, dramboi behöver det. han behöver få täänka liiiiiite själv iaf, haha inte bara tänka att jag fixar allt åt honom, bekväma hästen. men det var kul, var bara jag&kajsa också. skönt, red i nya stövlarna också, måste rida mer i dom så dom passar bättre, lite höga än ju, så har inte ont i knävecken. ;) snart blir det kupolen med kajsa&kika på julisar. sen träning på fikus&fettis, ork. borde plugga istället men får bli efter. nu har jag ingenting mer att dela med mig. tjohejsan

Kommentarer
Postat av: amanda

aouch. då hajar jag hur ont du hade när du sprang runt på dina kryckisar! tror inte det var nåt mer som var trasigt i mitt knä så d u hade nog ännu mer osis. <3

2008-12-07 @ 17:26:29
URL: http://sundayparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0