jag är så dum

hejsan, for till skolan en timme tidigare för att göra klart ett projekt arbete med min grupp. efter matten fick vi hål till halv två, erica&jag provade lite olika bussar osv. borlänge runt typ, sen redovisning, gick väl fint. fått räddningsoverallerna också idag ;) buss till stallet sen, red i mörket, vi klättrade i backar, stackarn blev helt slut :D men det gillar vi!
kjell hämta mig och jag blev tvuuungen att åka med och handla. insåg på ica att kjell måste vara den tråkigaste att handla med verkligen. booring, nu sitter jag här och känner mig dum, som vanligt för att jag inte fattar. för att jag inte vill fatta! andra hand. ska plugga italienska jag, imorgon har jag bara en lektion, bild! soft som satan. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0