idag måste vara den bästa söndagen på länge

vet ni varför?
joo, för att man har ingen ångest inför skola som man brukar ha
och man känner inte, varför tog jag inte vara på min helg? för nu är det skola igen.
men så känner man ju fan inte idag, för det är ju LOV :D

det gick kalas för kajsa&sune idag också, dom tog hem segern, riktigt kul :) kommer en bild på snyggingarna.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, har nyss varit en liten oliver här, som vi ska vara hundvakt åt typ efter jul, riktigt söt. saknar fan hampus åå ju. han skulle vara nice att ha inatt. hunden alltså.. smyg tittar lite på bonde söker fru, men vadå iår kan det inte heta bonde söker fru? det är ju en homosexuell med, hmm. bonde söker kanske? gillar bögen iaf, han får gärna adoptera mig :) jaja, pussss
sune

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig som bara den. Hur skönt som helst att känna att man inte måste gå upp imonn :)

Och Kajsa och sune var jättesnygga på bilden :)

puss & Kram <3

2008-12-21 @ 18:22:41
URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis K :D

2008-12-21 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0