hejsan såhär i lördagnatten

blev bio ju, yes man! men två av mina favoriter och deras vänninor kajsa-stina&felicia.
filmen var rolig. vi satt längst fram, mindre kul! nackspärr och man han inte läsa både text och se bild.
vi satt alldeles för nära helt enkelt. tänkt att jag skulle sova hos kajsa, och gå upp tidigt imorgon och släppa ut hästar.
men det orkade jag inte kände jag. jag är sugen på att träna, att träna med min aspberger ( stavning? ) men det lär väl inte bli något, en hoppträning skulle varit roligt imon.. blir nog kupolen med kajsa iaf, ska försöka att dra med mig ida också :) nej nu ska jag göra någonting, men vad? det vet man aldrig. puss&kram julegran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0