happyface :D

happyhappy, det är en ny josse redan idag! jag är happy ;D
och varför är jag så glad? joo, jag ska få spela sm-kvalet!!! om mitt knä håller och det ska jag fan se till att det gör.
för ett år sedan braka det första gången, no sm. nu jävlar ska det hålla :D otränad som jag är åå, men det ska bli så härligt :') lite trött är jag, upp tidigt och släppte ut hästar, sedan blev det jobba. de få timmarna gick fort, for till kupolen. väldigt onödigt kupolen besök, stängde tidigare ju ;) så blev stallet dirket. tänkte inte rida, men vafan, klart vi ska rida så blev en barbacka tur. tänkte dock inte på att folk redan börjat smälla!! så det small så gott som överallt. men kunghästen var lugn  :) nu har jag precis duschat och ska fixa lite och vänta på jessica! sen blir det vidare till rejm.

gott nytt år mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: ida

GOTT NYTT ÅR (': <3

2008-12-31 @ 20:25:27
Postat av: ida

GOTT NYTT ÅR (': <3

2008-12-31 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0