fittig, ja en riktigt fittig dag! jag gillar ordet fittig.

fyfan, fittig dag? jo det kan ni skriva upp. planering gick åt helvete,gjorde inte någonting som var planerat faktiskt!!
efter springträningen gick det nerför.. jag är sur på mig själv för att jag är så jävla cp, och när jag är så cp är det inte bara jag som är sur på mig märker jag. jag haatar att bli behandlad som en bajskorv. fick mocka två boxar idag också, mindre pepp på det men var väl tvungen att ställa upp fan och inte nog med att det var drygt i stallet så ringde chefen, lär jobba imon också, och har utsläpp. jobbar bara tre timmar, men vafan. jag orkar inte. inte alls pepp på fest imorgon heller!!!!!!!!! åå.. så blir jag irriterad på stallfolket, fittigt jävla irriterad. så fega.. och kvällen skulle inte kunna bli sämre. jag skulle kunna sitta med min klasskompisar och äta gott och fira frida, men efter en idiotsik omplanering och förhoppningar av mig så sket det sig totalt. jag har ont i magen också. nej åt helvete med allt.
jag kommer sluta 2008 på botten, men 2009 ska startas på toppen.
jag ska skita i det oviktiga för mig, bara gör det jag vill.
bara vara med dom jag vill vara med, och ta vara på dom som vill vara med mig! jag har så många vänner som jag borde prioritera bättre och det ska bli ändring på den saken. ska lära mig att strunta i, och bara vända ryggen till. och ta tag i skolan ska jag också göra, och massa träning med häst och fotboll.. jag hoppas det kommer bli bra! 2007&2008 har varit piss. 2009 here I come, med mitt nya jag, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0