F U C K T H I S

jag gillar min linje, men jag orkar fan inte med pluggandet. just nu är det riktigt mycket! det går inte så jävla bra känner jag.. har ett prov imon som jag inte kan ett piss om, kom precis hem så blir plugga järnet nu&skita i fm lektionerna imorgon. missar redovisning, men provet är viktigare. måste fixa det ! ångest har jag också, varför finns det inte fler timmar på ett dygn? jag vill verkligen hinna med fotbollen, men det lättaste är inte att sälja dramboi, jag vill inte sälja dramboi :S vad skulle jag göra utan den herren som alltid finns där när jag behöver honom. ää det skulle fan inte funka utan han! jobbigt att tiden inte räcker till för mig, men jag får göra mitt bästa, fast det brukar också gå åt helvete. nu ska jag plugga iaf, hungrig är jag också. lite iaf, en sak till ! jag gillar mitt fotbollslag väldigt mycket,
och idag var jag ryan air :) hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah du flög så de stod härligt till ;)

2008-12-04 @ 20:38:03
Postat av: melinda

ditt fotbollslag gillar dig väldigt mycket också!

haha, ryan air is the shieet ;)

2008-12-08 @ 21:43:04
Postat av: josephine

du är go du melinda, haha? och vadå ryan air din bajs:D

2008-12-08 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0