el borta :O

tjena fan, idag har jag jobbat. så blev att kliva upp FEM imorse för mig, lagomt jobbigt.. sen har jag varit till aubiose och köpt mig ett par stövlar, blev inte dom jag provat ut tyvärr, dom passade inte riktigt, så fick bli ett par som satt bättre ! sen for jag&kajsa ut till stalle och tolka, såklart :D aaaaaas kul verklige, blev en lång tur i snö vädret, jag gillar att det vrääääker ner snö :) det är kanon mysigt. sen blev det hem, somnade vid datorn, huvudet på bordet, riktigt trött. duscha&käka och titta på tv, så blev det ström avbrott, inte ofta det händer, haha lite mysigt. men vafan, haha :D så blev ut med kajsa,matte&ralle på en promenad i mörkret, var fint att alla hade ljus tända i husen, och vi störde folket med lite bus. sen blev det att spela kort, som vanligt var kajsa dålig&jag bästttt. men ingen som blir förvånad va? imorgon blir det hoppträning för tina, men på något sätt känns det som att det inte kommer bli av, varför vet jag inte, så upp halv åtta imon, dryyygt! mina helgmornar suger hårt verkligen !! nejfan, fick ett sött armband idag också, men mitt vackra namn på. nu blir det fan hoppa ner i sängen och smsa lite. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0