du är fin som du är

det finaste någon kan få.. så fin låt, älskaren!

sov med elin inatt, skönt att få prata av sig lite jobbigt skit man bär på. <3
i skolan gick det segt, åt helvete med matteprovet också. menmen, imorgon har vi något litet svenska prov som jag tänkte plugga lite till idag faktiskt, och imorgon har vi IDROTT, älska :D haha nerd, men jag gillare :)
idag blev det att skritta ut en sväng, fick lite sällskap av kajsa&erica som gick med mig en bit, mys att kunna trava genom byarna och längs gatorna :) väntar på subway också, blir nog att ringa kajsa och tala om för damen vad jag ska äta, undra om hon blir avis? hihi
egentligen är jag inte ens sugen på det, hon kanske ska få min macka ;) det skulle hon nog gilla. annars så är jag mycket glad just nu, hoppas det får sitta i lite ! dramboi är gullig :* och jag älskar kajsa :D hih
hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0