depp jag känner mig just nu..

sitter och tittar på lite bilder, bilder som är tagna för ett år sedan.
då jag kunde göra allting, ingenting var omöjligt inom sport för mig.
sm-kvalet med 92orna, två smäller och fotbollen förstörd faktiskt!
jag kan spela, men det är för svagt, jag kommer inte utvecklas mer
och det värsta är att jag vill ju, jag älskar det faktiskt. samtidigt som
jag borde ta tag i det så är jag rädd för att göra det också..
jag önskar att jag kunde vara med i helgen, fick inte vara med förra
året pga av min ålder, och nu på att jag inte tagit tag och tränat
upp mitt knä, det är ju bara mitt fel egentligen, ska fan ta tag i det
gå till en sjukgymnast och höra. allt är säker felmusklat nu bara.
jag får skaffa hjälp med dramboi så jag kan ta nån månad och bara
fokusera på knät och försöka hinna träna dram på helger.
men det jag kommer inte fixa det om jag lär gymma själv!
någon som vill gymma?!
 
jag vill inte att det ska sluta nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0