skola, bästa, verkstad och en fotbollsträning

var bara med på tre lektioner idag i skolan, skulle med mopeden till verkstaden, men sen så kunde jag lämna in den lite senare iaf,  så han tömköra och longera dramboi, han är så vacker den där hästen, finast i mina ögon! sen blev det bråttom till romme, dit och förväntade mig att få ringa efter skjuts hem, men fick ta med den hem igen , lagade halva, väntar på delar nu bara :) så slipper cykla ändå, peeeeerfekt!
sen blev det träning, gick fan bra för mig. skönt :) imorgon ska vi tälta i bysjön, jag kan inte riktigt bestämma mig om jag längtar eller inte, men det blir nog kanon. missar första haga festen, men vad gör det ? ;) hoppades på sällskap inatt faktiskt, men blev icke så, mycket tråkigt. :( sov morgon imon , yyyyyyyes :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0