packapackapacka

nu ska jag sätta igång att packa, har precis duschat och sitter här och lyssnar på honey honey, träningen var helt okej, tränade mest hörnor och frisparkar. sedan åkte jag dirket till dram, pussa och borsta och klippte hoonom :)
nu väntar jag på mat, går så segt för mamma fellenius och kjellegubben.
förrsesten skulle jag ringa mamma idag, och slog tydligen fel nummer och hör att en man svarar, jag trodde det var kjell och sa  jätte glatt, tjena kjellegubben, han ba, vaa? jag, är det inte kjell? han, vet du om att du måste ringt fel? jag, jaha hejdå. Han, skrattade och sa, men det är ju alltid roligt attt få sånnahär glada samtal. jag, haha , ja visst äre. hejdå. klick ;) jag är kingen ;) haha
jaja. adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0