lång dag

ställde klockan på åtta för att gå upp och ringa hovis, kan kunde inte komma förän nästa tisdag !! och nästa lördag ska jag ju hopptävla, men han får stå en och en halv vecka nu, kommer alltså inte kunna tävla. oturen lyckas jag alltid dra med mig..  så stryker antagligen leksand och sattsar på borlänge.  sen sov jag lite till, sen blev det upp. hela familjen adolfsson/fellenius drog iväg för att packa spån, till min och kajsas hästar. haha, blev väl 50 säckar. sen blev det subway, mycket trevligt vare på subway idag! Sen for hem ,sen moped till stallet för att skura, blev slarvskura, men men nästa sommar sattsas det på att målas om så vafan. hoppas det blir av också, skulle bli kanon !! sen skynda hem, duscha&äta kräftor :D äääälskar ! sen på bio, men malin&kajsa, lyckades även få med mig min bästa vän, blev väldigt mys. vi titta på mamma mia, jätte bra faktiskt, mycket skratt och sång. och sura kärringar:D
nu sitter jag här och funderar på hur jag ska klippa mig, och vilken färg jag ska måla  på mina naglar ;) . natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi klipper oss lika! :D rött eller rosa :D

2008-08-05 @ 17:43:24
URL: http://ordblind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0