K A N O N

har denna dag varit!!!

började med att gå upp, bror&jag åkte och käka hos mor, sen vidare till aubiose, där jag handlade tyglar, tävlingsmapp&pälsglans. blev att lämna av hampus hemma och åka vidare för att rida. dramboi var lite dryg idag, men ändå rolig, piggare än vanligt, men lyssnade inte alls bra. men  men man kan väl kanske inte begära allt :) vi skuttade lite diken och hade oss, han gillare. sen så hem, stressduscha, hämtade sussi, vidare till elvira, sen vidare till donken, där vi satte och oss snackade, malin kom. sedan tralla vi lite där och köpte fika, sen for jag&malin och elvira hem till henne och fikade, sedan upp till skr. hem hit, skulle slinga mitt hår, lyckades precis som förra gången köpa fel, så det var blondering, för hela huvve. och jag ville bara ha slingor. så det blir att leka frisör. vi klippte folie (?) och elvira och malin höll på att dona med håret och färgen 1h 30 min, men det blev faktiskt bra med lite blonda slingor, duktiga tjejer.:D 
sen fick elvira köra min moped hem till henne, hon älskade det. och hon var faktiskt duktig, kände mig lugn bakom ! :) hih. denna dag kunde faktsikt inte blivit bättre. men nu ska jag sovaaaa. upp tidigt och rida imorgon!  

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0