imorgon .. :D

längtar verkligen till imorgon! Imorgon klockan två sticker 16 tjejer från bullis f93 + två ledare, ner till färgelanda i två minibussar för att spela fotboll ! ska blir så nice, bilresan dit, sovandes med tjejerna, och ja allt ! första gången jag verkligen längtar till en cup, ser fram emot helgen och hoppas på att den blir kanon :)

idag gick jag upp halv elva, åkte ner och hämta louise, vi var till kupolen, och på ett annat ställe, kupolen igen. hon shoppade och jag fick bära. blev att luncha på matpalatset, mm indina :D
sen åkte vi hem, hon hoppade av hemma hos henne och jag åkte hem och satte mig här. har precis av anmält leksand den 16 aug. ville verkligen åka: / men det blir fler.
snart ska jag klippa hundarna, sedan ner för att pyssla med dram,  han har tappat en till sko, en fram nu. han har säkert ingen kvar när jag kommer hem på söndag, och hovslagaren kommer på tisdag. hmhm.
ska be jessica ta hand om herren i helgen, pussa lite på honom :)
sen ikväll blir det fotbollsträning, sen lär jag nog börja packa lite, imorgon klockan två åker vi  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0