Ibland ligger det något i det du säger

vaknade tidigt av att jag hade ont i nacken, sovit som en kratta, men gick väl upp ungefär halv elva, åt frukost för ovanlighetens skull! sen tog jag min moped och åkte till stallet, skulle rida med Ida, men fick diss! Men hela min söndag har varit i stallet, var där ca 8 timmar, varav 4 timmar på hästryggen. Vi red en mysig långtur, lika bra att passa på nu innan vintern kommer, då man inte orkar ut och rida länge. Vi red iaf til Sellnäs och köpte lite färdgodis :) pysslade om hästarna och deras utrustning med lite tvål och fett, det behövs göras det också. & nu har jag precis kommit hem, har varit på mc donalds, bjöd kajsa på mat.

Imorgon är det skola, usch.. hemskt faktsikt! börjar klockan åttta, ännu värre! tappat bort cykelnyckeln har jag också gjort.
JUST JA, igår vare fotboll&älsklingslaget heeeeeeeeela dagen :)  halv nio vare samling, div 2 match mot Ludvika, från att inleda matchen med skit dåligt spel, till att spela ut dom, kanon. dock blev det bara 2-0. Sedan åt vi mat, myste i stugan och  hade det gött. sedan for vi till kvarnsveden för att spela match, div 1!  kanon jämt, stod 2-2 tills det börjades slarvas lite i backlinjen, men vafan, kanon matcher !


Kommentarer
Postat av: gezelius

jag var lite grinig.

och du var lite seg.

mitt fel,

förlåt.

2008-09-01 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0