Hösten är fan här..

hösthösthöst, så jävla mycket höst!

jaja, tredje dagen i skolan, helt okej, börjar faktiskt kännas bättre. men saknar jax, jag gör verkligen det.
slutade klockan två idag :) matte provet gick faktiskt okej, ehm, sen blev det kupolen med bästaste elin, sen till mors jobb, dit kajsa kom och vi åkte till ATG för att köpa sadelgjord av henne morbror som var där med en häst, så nu har jag en ny, hoppas den passar och att han inte får skav! snart äre träning, skit mojjigt i regnet... sen ska jag ner till dram och ta en barbacka tur, skritt och lite trav så han inte blir stel efter gårdagen :)

funderar och funderar, vet inte hur jag vill ha det, jag saknar, tror jag. men det känns fortfarande bara fel. varför vet jag inte, antingen är det inge mer, det ska inte vara vi, eller så.. måste det få ta ett sin tid. det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0