Hej augusti

Idag sov jag länge, jag sov ut. sköntskönt. fast borde gått upp klockan nio, och rimgt hovslagaren, dags att sko dram. Nu får jag vänta till måndag med att ringa:/ . men idag har jag iaf ridit med jessica&kajsa, var mycket moln på himlen så vi tänkte rida länge och passa på, vår plan var att rida till Sellnäs. Men dock kom solen fram och det blev as varmt, så vi svängde av mot lerbäcken och red hemåt. sen blev eet subway med kajsa :) Sen åkte vi till gylle för att titta på lilla ida som dömde match, duktig tjej ! sen hem och åt. Nu ska jag ta in mina råtter ;) börjar regna, väntar på att louise ska ringa, ska låna lite saker av henne till dram. hejhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0