diskrum,skor & fotboll

det gick ganska fort att jobba idag, kajsa kom och gjorde mig sällskap i disken, så de få timmarna gick fort. sedan bar det av till stallet, dramboi fick finfina hovar, sen så skrittade vi ut en timme barbacka med kajsa&sune. kajsa skulle trava lite i förväg och dramboi i blev skit rolig, började galoppera&studsa på stället, om han kunde vara sådär oftare, skit skoj ju. sen titta jag på match, king laget!  nu är jag skit trött, ska flytta in marsvinen inatt, börjar bli kallt ute nu på nätterna. Men jag har bestämt mig att jag inte vill ha dom på mitt rum, så dom får bo nere i tvättstugan, så  har mamma sällskap när hon tvättar ;)  och det slipper lukta i mitt rum, kanon!
hittade på mina scheman, för a & b, vet ju inte vilken klass jag hamnar i, men som jag fattade det så var båda lika kassa, åtta,åtta, halv nio, tre, tre, halv fyra såg det typ ut hela veckan. suck. ser inte fram emot detta. skulle vara skönt att få komma tillbaka till jax, där med vet hur allting är, vad man har för klass och lärare och känna sig bekväm, kkommer säkert trivas på haga, men orkar inte med något nytt! menmen, måste ju bli så nu. men har iaf 5 dagar kvar på detta sommarlov iaf. usch, 5 DAGAR är ingenting.
jag är anmäld till aspebodas klubbtävling den 19 aug, elins dag. stryker mig om dramboi känns lite seg och inte orkar, ändå stått en veckan, men tog bara 80-90 så det borde orkas. men annars löser det sig. yeye, nu har jag skrivit ivan. Men måste bara säga, mitt humör är inte på topp just nu. mycket som känns jobbigt, men dom perioderna kommer dom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0